Translate

Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 3., péntek

Fekete Gólya Étterem - a 44-gyes főúton

Most egy éttermet szeretnék az olvasónak ajánlani, mert megérdemli az ingyen reklámot.

Ez pedig a Fekete Gólya étterem a 44-gyes főúton, mégpedig Kecskeméttől Békéscsaba felé haladva nagyjából a 9. kilométernél található.



Ami kimagasló ebben az étteremben: szép környezet, kulturált külső és belső rész, kiváló ennivalók, lehetőségek gyermekeknek és a szívélyes, kedves személyzet.

Igen fáradtan érkeztem meg ide, már éhes is voltam, és nem akartam az autópályára így felhajtani, ezért amikor megláttam megálltam.

Kezdem azzal amit ettem. Imádom a velőt, ezer éve nem ettem, ezért amikor kinyitottam az étlapot és megakadt a szemem a velőrózsa rántva nevű ajánlaton, nem is mentem tovább. Röviden és tömören, kiváló volt, plusz bőséges. A sült krumpli hozzá szintén megérdemel pár szót, mégpedig azért, mert nem mirelitből készült, nagyon ízletes volt önmagában is. Ezután egy fenséges kávé, már-már olaszos minőségben, és végem is volt. Kénytelen-kelletlen egy fél órát el kellett itt még töltenem, most már nem az álmosság, hanem az agybeli vér hiánya miatt.


Mondom, akkor körbe nézek. Megérte.
Talán észre sem vettem volna, ha rohanok azt a szép környezetet, ami még tovább növeli e hely értékét. Elég nagy pázsitos rész tartozik hozzá, egyik sarkában egy kis tavacskával, abban szebbnél szebb tavi rózsákkal.



Mellette egy minden igényt kielégítő játszótér, lekötendő a gyermekeket, megmozgatandó a kiadós ebéd után a szülőket is.
A másik sarokban karámok szürke marhákkal, pónikkal és egy aranyos csacsival. Igaz, csak messziről nézheted őket, hacsak nem tisztelnek meg azzal, hogy a kerítéshez jönnek.



Láttam még egy grillezős helyet, igaz azt nem kérdeztem meg, mikor és hogyan lehet használni.

Nem baj, biztosan meglátogatom még ezt az éttermet és ezt ajánlom másoknak is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése